.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام مدیر کل اوقاف مازندران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌ عمومي


حجت‌الاسلام والمسلمين ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خيريه مازندران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي پيام تبريكي را صادرکردند.
         
 پيام تبريك مدیر کل اوقاف مازندران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌ عمومي روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، متن كامل این پيام به اين شرح است؛

بسمه تعالي
اطلاع رسانی دقیق، صحیح و هنرمندانه به مردم درباره کارهای انجام شده کاملاً ضروری است و باید در این زمینه فعالیت بیشتری صورت گیرد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
همکاران محترم روابط عمومی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران
سلام عليكم
تعهد انسانی، مردم داری و مسئولیت اجتماعی حکم مي‌کند که روابط عمومی ها با بهره مندی از ظرفیت‌هاي رسانه‌هاي جمعی کشور و اثرگذاری آن بر افکار عمومی به وظایف ذاتی خود جامه عمل بپوشانند.
نامگذاری سال جاری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در عرصه روابط عمومی با تکیه بر توان داخلی و همت بلند و عزم استوار می تواند منشاء کارهای بزرگ و کسب افتخارات ارزشمند در تبلیغ و ترویج سنت والای وقف و تعامل سازنده و هدفمند با رسانه ها و ارتباطات سازنده باشد.
در این میان، قدم نهادن در مسیر ترویج و تبلیغ سنت پویا و حسنه وقف و تکریم بقاع متبرکه، بی شک علاوه بر عزمی برخاسته از ایمان و ایثار، گام‌هایی استوار و بصیرتی دین‌مدار را مي‌طلبد.
سال 92 بحمدالله روابط عمومی اداره کل با حضور پویا و فعال در  رسانه ،توسعه ارتباط و اطلاع رسانی که محصول آن را در ایجاد وقف های جدید شاهد هستیم و توجه و تاکید بر مبانی علمی و نظری روابط عمومی توانست، اهداف ، برنامه ها و رویکردهای اداره کل را در عرصه های گوناگون به منصه بروز و ظهور برساند و با برگزاری همایش وقف و رسانه و انعکاس فعالیت های اداره کل چشم انداز مثبت و روشنی را در این عرصه ترسیم کند.
در پایان ، 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران صدیق و سخت کوش حوزه ارتباطات و روابط عمومی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات و تلاش‌هاي ارزشمندتان در این عرصه خطیر قدردانی مي‌نمایم.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران
ستار علیزاده



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تهران 28 ارديبهشت 1393
ازمدیرکل پرتلاش وکاردان واداره کل اوقاف وامور خیریه استان مازندران درخصوص اطلاع رسانی به موقع واجرای برنامه های فرهنگی وقرآنی تشکر میکنم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.